Layout Style

Full Width Boxed

Background Patterns

Color Scheme

Top Ad unit 728 × 90

أخر الأخبار

ازاي بقيت كلب لمدام سندس

انا اسمي حمزة من كايرو عندي 18 سنة
انا وانا عندي 7 سنين كان عندنا جارة لينا هيا مطلقة تمام فـ انا كنت بلعب في شارع كانت بتندة عليا بقا انزل اجبلها طلبات
مثلا في يوم قالت ليا انزل هاتلي نص كيلو لحمة وبامية ورز انا بقا غلط وجبت بدل البامية تقريبا بسلة راحت مسكتني وفضلت تضربني علي طيزي كتير اوووي
وكان عقبها شديد عليا جدا في كل حاجة
بس كان بتراضيني بقا بـ شكولاتة علشان مش اقول لبابا ولا ماما
مرت الايام وانا علي الحال دة بلعب في شارع وانام واشوف طلبات البيت وكام طلبت لستي سندس ايوا ستي من صغيري هيا معوداني علي اني اقولها ياستي
مرة بقا انا اتفرجت علي لقطة في تلفاز واحد بيبوس واحدة فـ قولت اي دة وانا لازم اجرب وكدا كنت لسة 7 سنين فـ لينا بنت كان قدي وبنلعب مع بعض
علي طول فـ خدتها علي سطح علشان اجرب معاها كدا
لقيت بقا ستي سندس شافتني ويالهوي كدا هتقول لبابا وابويا هيتموتني
لقتها قالتلي انزلي تحت عندي الشقة قولتها حاضر
قعدت هيا علي السرير ورجليها علي الارض وقالت ليا اقعد علي ارض بعدين قالت ليا اللي بتعملوة دة غلط ولو عايز تجرب هنجرب انا وانت كل حاجة بس متقلش لحد
ومن هنا بقا قلبي استريح روحت حضنها جامد وقولتها شكرا ليكي ياسندس
راحت ضرباني بالقلم وقالت ليا اسمي ستك سندس ولما تعوز تحضن تحضن رجلي ياسخ يا ابن الوسخة
مكنتش فاهم حاجة وعيط جامد فضلت تسكت فيا وقالت ليا لو مش عايز     اعامل معاك كدا قولي وخلاص انا قولتها اة مش تعملي معايا كدا تاني
تاني يوم بقا وانا نايم علي السرير حسيت بأحساس غريب اني عايز اروحلها واقولها انا اسف وموافق علي كل حاجة
بصت عليا كدا ومش كلمتني خااالص ولقتها بتشاور علي رجليها انا قعدت تحت رجليها لقتها بتقولي الحس رجلي ياخول
فضلت اطلع لساني زي الكلب والحس بقا في رجليها الحس الحس
وكان احساس حلو اووي وتدخل رجليها كلها في بوقي
بعدين قالت ليا افتح بوقك هتف
قولت ليها بلاش علشان خطري راحت ضرباني بالاقلم وقالت ليا ماشي بس تتعود
بعدين بقا لقتها بتقولي  تعال ورايا اوضة النوم
روحت اوضة النوم لقتها قلعتني هدومي كلها كلهاااااااااااا
وراحت ملبساني هدوم داخلية كلوت وبرا كانو لونهم اسود وحطلي روج وحطت علي جسمي كريم كدا خلي جسمي ناعم جدااااااا
فضلت تحت في مكياج علي وشي بقا لحد ما بقا شكلي زي  البنات وجسمي زي البنات
طرق طرق طرق
اية دة الباب بيخبط ياسندس البااااااااب بيخبط
قالت ليا انت قايل لحد انك هنا قولتلها لاء
سمعت صوت بابا من برا بيندة يامدام سندس حمزة عندك ؟
يتتبع في الجزء الثاني معلومة القصة هادا 4 اجزاء وطويلة  
ازاي بقيت كلب لمدام سندس Reviewed by karimvirus on 5:39 م Rating: 5

ليست هناك تعليقات:

جميع الحقوق محفوظة لـ قصص محارم © 2015 - 2016
Powered By Blogger, Designed by Tarkhawy

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *

يتم التشغيل بواسطة Blogger.