Layout Style

Full Width Boxed

Background Patterns

Color Scheme

Top Ad unit 728 × 90

أخر الأخبار

انتقام حمزة من سندس الجزء الاخير

اية دة اية اللي جاب سندس في مدرستي يااديني انا كنت عايز اقابلك اة بس مش في مدرسة عمال اكلم في نفسي
لحد مالقتها بتقولي انت قوم عرفنا علي نفسك انا قولت في نفسي اكيد مش هتعرفني علشان انا كان عندي 7 سنين
لقتها بتقول انا اتعرفت علي صحابك كلهم في فصل ولاقيتك نايم قولت اسيبك مش مش تتعود علي كدا اسمك اية بقا مكنتش عارف اقولها  اسمي ولو قولتلها اسم هتعرفني
طيب اعمل اية اعمل اييييييييييييييييييييية قولت ليها اسمي حمزة لقتها بتبصلي كدا وبتقولي انت منين ياحمزة قولت ليها انا من اكتوبر لقتها بتبص عليا اكتر قالتلي ماشي ياحمزة اقعد
فضلت تشرح بقا هيا مدرسة انجلش فضلت تشرح لحد لما الحصة خلصت ومشيت ولقتها بتبصلي برضو الحصة الثالثة خلصت والرابعة وجية وقت الفسحة منزلتش وكلة نزل ببص من الدور بتاعي لاقيت ستي سندس
عمالة تبص في الحوش علشان تشوفني هناك وفجأة عنيها رافعت فوق لاقتني ببص عليها من فوق
اية دة شفتني ياديني اعمل اية دلوقتي شفتني اهي وكمان طالعة دخلت الفصل بسرعة وقولت اعمل اية اعمل ايةةةة
انا عايز اتحسن عايز ابقي زي بني ادم في العالم وابقي طبيعي لقتها دخلت الفصل بتقولي حمزة وحشتنييييي اووووي عااامل اية
 قولت ليها وانتي كمان وحشتيني اووي قالتلي ستك مش وحشتك ياواد انت قولتها اة وحشتني اووي قالتلي خلاص دة عنواني تخلص مدرسة وتجيلي قولت ليها تمام ياستي هجيلك :)
انا بقا مشيت في شارع عمال اكلم في نفسي اقول انا كبرت ساعتها كنت طفل مش عارف اعمل اية انا كنت طفل كنت طفل
ودلوقتي بقيت واحد كبير وعاقل مسحتيل هعمل كدا مستحيييييييييييييييييييييييييييييييييل انا وميولي دي هروح لدكتور وان شاء الله خير لاكن ممارسة تاني لاء
قولت تمام هروح بس انهاردة اشوفها عايزة اية  لقتها بتقولي  وحشتني ياحمزة  قولتلها وانتي كمان وحشتيني اوووي لقتها بتقولي ورجلي مش وحشتك   قولتها اه طبعا وحشتني اووي قالتلي انزل بوسها بقا
قولت ليها امرك ونزلت بوست رجليها ولحست فيها وانا بلحس قولت ليها انتي كنتي بتديني حقن زمان كدا وانا صغير قالت ليا دي حقن علشان جسمك يبقا زي جسم البنات ياعمري  وعلشان متخلفش كمان
قولت ليها لية كدااااااااااااا
لية عملتي فيا كدا هوا انا عملتلك اية علشان تعملي فيا كدااااا دة انا كنت طفل  سني معداش 7 سنين راحت سايبها ومشيت
نزلت من البيت وانا حاسس ان هيغمي عليا
روحت البيت فتحت اللاب توب بتاعي دورت علي اسامي سم واسامي ادواية اخطلها بالسم ولقيت كام اسم كدا كانو بحوالي 500 جنية قولت تمام هاخدهم من بابا وفعلا خدتهم وجبتهم
والسم والادوية دول لو اختطلو ببعض  اللي هيشربة بعديها بـ 5 دقائق هيكون ميت روحت المدرسة وانا مجهز السم كيسة صغيرة في شنطة وبعدين روحت بقا بعد لما خلصت الحصص روحت اوضة المدرسين روحت
علشان اقابل سندس اقولها اني اسف وموافق علي كل حاجة
روحلتها بسأل عليها المدرسين قالولي انها مجتش انهاردة اية النحس دة ازاي متجيش
روحتلها البيت فتحتلي الباب دخلت قولتها انا اسف ومش هعمل كدا تاني وموافق علي كدا حاجة
قالتي تمام قولتها اعمليلي كوباية شاي معلش علشان عايز اشرب شاي قالتلي هوا انا اللي هعملك ياكلب ولا اية قوم اعمل لنفسك واعملي معاك
عملت كوبايتين شاي تمام وحطيت السم  لقتها بتبصلي كدا وانا عرقان  وكنت متوتر جدااااااا
بتقولي هوا انهي كوباية بتعتي قولت ليها دي قالت ليا مالها كوبايني مصفرة لية كدا قولت ليها لالالالالالاء دة علشان قلتت الشاي بس
قالتلي اشرب كدا منها
ايةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة اشرب منها دة انا بقولة جوا دماغي اوف  هعمل ايه
لقتها بتقولي مالك سرحت فين اشرببببب اشرب قولتها حاضر شربت بوق وانا مش عارف عملت كدا لية قلتلي جدع راحت هيا كمان شربت
اية انا شربت؟؟؟؟ انا شربت فعلا؟؟  يانهار اسود لقيت نفسي بطلع حاجات من بوقي غريبة واترميت علي الارض وانا عمال الف حوالين نفسي وانا بموت
راحت هيا كمان اترمت جمبي
لقتني بقولها نهاية كويسة ليكي ياستي نهاية كويسة؟؟؟؟
كانت اخر كلمة قولتها ليها 
انتقام حمزة من سندس الجزء الاخير Reviewed by karimvirus on 6:56 ص Rating: 5

ليست هناك تعليقات:

جميع الحقوق محفوظة لـ قصص محارم © 2015 - 2016
Powered By Blogger, Designed by Tarkhawy

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *

يتم التشغيل بواسطة Blogger.