Layout Style

Full Width Boxed

Background Patterns

Color Scheme

Top Ad unit 728 × 90

أخر الأخبار

حمزة هيعيش ازاي بعد لما بقا كلب لسندس الجزء الثاني

ايوا يا ابو حمزة حمزة انا بعتة يجبلي طلب من الشارع ولما يجيلي هندهولك 
تمام ياااا مدام سندس عايزة حاجة؟ لاء شكرا شكرا مش عايزة 
اوووووف يالهوي علي ابوك المعرص دة ياحمزة تعال قوم واقلع كل حاجة وتعال ورايا الحمام 
حاضر ستي يلا اهو يلا علشان هتستحمي وانضفلك المكياج والروج 
تمام ستي يلا ياحمزة قوم نشف جسمك وتعال البس هدومك وروح كلم ابوك تمام  وتعلالي بقا لما تبقي فاضي حاضر يا ستي
كنت فين ياحمزة كنت بجيب طلبات لست... اي دة لطنط سندس كنت بتجبلها اية؟ كنت بجبلها بجبلها هااا ؟؟ كنت بجيب كوسة وكيلو بطاطس من سوق
اممممم طيب هاتلي الريموت وانزل هتلي علبة سجاير حاضر يابابا 
في صباح اليوم التاني حمزة صحي الساعة 7 صبح قبل اي حد وراح يخبط علي باب بيت سندس 
اة نسيت اقولكم ان ستي سندس مدرسة في مدرسة ابتدائية فـ متعودة تصحي بدري 
اية دة اية اللي جابك بدري ياخول قولت اصحي علشان اقعد معاكي ياستي 
تمام تعال الاول انزل هتلي الطلبات دي من السوبر ماركت 
وابقي تعالالي بقا علشان اظبطك 
مرت الايام والاياااام والايام وانا تحت رجل ستي سندس وبقيت بروحلها كل يوم وكل ساعة لحد ما اتعودت علي كدا 
وهيا كانت بتديني حقنة كل اسبوع وانا مش عارف ايه الحقنة دي بس لما كبرت عرفت 
هقولكم بقا بس مش دلوقتي 
المهم كل اللي فات دة كان من وانا عندي 7 سنين دلوقتي انا 17 سنة رايح 1 ثانوي متأخر سنة بمعني اصح ساقط سنة ههه 
بس انا عندي حاجة غريبة جدااا انا مش بميل اني انام مع بنات لاء بميل اني البنات  هيا اللي تنام معايا او اتناك من راجل او ست او اي حاجة شبة دي 
لاكن انيك بنات مش بميل خالص المهم مرت الايام وانا عمال اخدم ستي سندس الايام والسنين لاكن لما تميت 10 سنين ستي بقا عزلت علشان صاحب الشقة كان عايز الشقة وراحت مكان بقا 
معرفش ومن ساعتها وانا حياتي كلها ادمرت ومعرفش اعمل ايه ولا اروح  لمين تعمل معايا كدا بس انا اخدت علي الوضع دة لحد دلوقتي
اول يوم ليا في المدرسة رايح المدرسة وانا مخنوق وقرفان من كل حاجة حضرت الحصة الاولي  كان استاذ رقم اووي اسمة عماد مدرس كمياء هوا ومدرس فيزيا كمان ازاي متعرفش المهم الحصة الاولي خلصت 
وانا قولت اقعد في اخر ديسك علشان انام شوية سمعت صوت بنت لالالالاء الصوت دة انا عارفة انا بحلم ولا ايه؟  عدلت وشي من علي ديسك لاقيت ستي سندس بتشرح 
ايييييييييييييييييية دة ستي سندس مدرسة في مدرستي 
الجزء الثاني بكرا بقا اعمل مشاركة القصة 
حمزة هيعيش ازاي بعد لما بقا كلب لسندس الجزء الثاني Reviewed by karimvirus on 6:13 م Rating: 5

ليست هناك تعليقات:

جميع الحقوق محفوظة لـ قصص محارم © 2015 - 2016
Powered By Blogger, Designed by Tarkhawy

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *

يتم التشغيل بواسطة Blogger.