Layout Style

Full Width Boxed

Background Patterns

Color Scheme

Top Ad unit 728 × 90

أخر الأخبار

قصة حب بين طلاب جامعة الاحداث مشوقة +18

ازيكم ياجماعة انا اسمي شادي انا من مطروح خلصت 3 ثانوي الحمدلله علي خير ودخلت كلية طب في قاهرة فـ طبعا انا مش معايا فلوس اني كل يوم اروح واجي من مطروح
لكايرو فـ اتفقت مع كام واحد علي النت كانو في كلية طب برضو بس من محافظات تانية أجرنا شقة مفروشة كلنا  كنا 3 وانا الرابع تمام اتعرفنا علي بعض
اللي موجودين رامي وهشام وعلي  تمام اتعرفنا علي بعض كنا كل يوم بنسهر مع بعض وكلة تمام بس انا متعود اني ااقعد بهدوم لابس هدوم يعني كتير مش كت لاء ولا خفيفة لاء هدوم يعني تيشرت بكم وبنطلون مش شورت
كامل متعود علي كدا كانو هما بيقعدو بشرتات وفنلات وساعات مفيش فنلات اصلا ههههه
مش مهم بقا عادي  كانت الشقة اوضيتين وصالة انا قاعد مع هشام  ورامي وعلي مع بعض الوضة سرير واحد ساعات كنت بنام علي الارض وسااعات كنت بنام جمبة
لاكن لما بنام جمبة كنت بحس بحاجات غريبة لما بنام جمب هشام بحس ان في حاجة كدا كبيرة وسخنة بتحسس علي جسمي زي بتاعة مثلا يطلع بتاعة من بطلون ويفضل يحسس بية علي جسمي وانا نايم
بس انا مش ببقي واخد بالي علشان ببقي نايم بجس بس بحاجات زي كدا بس اللي اثبتلي انة  الكلام دة بجد صحيت الفجر فخادي من تحت مليانة سائل لزق هنا أتأكدت انة كان بيحسس ببتاعة علي جسمي
انا مش هقدر اكلمة طبعا لأني بتكسف وكمان هقولة اية كدا هيبقي شكلي وحش وبصراحة انا لما بنام وبحس كنت بستمتع اووووي اصل انا بصراحة جسمي ناعم اووي وبحس بمتعة لما يعمل كدا في يوم بقا شربت قهوة كتير
وقولت مش هنام هشوفة بيعمل كدا بجد ولا انا بيتهألي فـ نمت جمبة علي سرير واديتة ضهري وعملت نفسي نايم فـ استنية ربع ساعة تعدي ومعملش حاجة نص ساعة معملش حاجة ساعة ومعملش اي حاجة ساعتين تلاتة
الصبح طلع وجية وقت الكلية وبرضو معملش حاجة وقام لبس وانا لبست وانا مطبق ومش شايف اي حاجة هوا قام يدخل الحمام فـي رسالة جتلة علي واتس فـ بفتح الفون بتاعة عاملة برمز  كتبت تاريخ ميلاد ة مش فتح
كتبت اول 4 ارقام من فونة مش فتح برضو سمعت صوت الدش قفل رحت سايب الموبيل بسرعة  روحت معاه الكلية تمام وحضرت السيشن الاول  هوا راح الحمام قبل مايروح كان كاتب اسم احمد كدا علي ورقة وقدامة رقم
17101995 بكتبة في رمز الفون فتح طلع تاريخ ميلاد حد من صحابة بيحبة
تمام بفتح الصور تمام لاقيت صور جاي يعني صور شواذ رجالة بيبوسو بعض ونيمين مع بعض وفتحت الفيس لقيتة عامل فيس تاني لية وبـأسم مختلف وفية اسامي ناس كتير اوووي
المهم تاني يوم كان الخميس فـ بقا روحت لبست بوكسر ضيق اوووي عليا ومش لبست تيشرت  ونمت علي سرير وعملت نفسي نايم مرت ساعة ونص وبرضو مش لمسني ججت الساعة 3:58 ولاقيتة بيحسس علي طيزي كدا براحة
وبيدخل صباعة في خرم وبيحسس علي جسمي من فوق ولاقيتة دخل يمسك بتاعي  كدا فـ انا ساعتها روحت ماسك ايدة لاقيتة اتنفض من علي السرير وكان عريان ملط وقعد كدا يترعش وبتاع بعدين قولتلة متخفش انا كمان حابب نعمل كدا مع بعض
لاقيتة لسة بيترعش اووي راحت قايم حضنتة واديتة بوسة في رقبتة وفضلت احضن فية جامد جامد وبعدين نزلنا علي السرير انا وهوا وهوا كان بتاعة كبييييييييييير اووووي
هوا قعد علي ضهرة كدا وانا نمت علي بنطي ونمت عليه ومسكت بتاعة وفضلت امص فية من فوق لتحت اطلع بلساني علي بتاعة
واتف علي بتاعة وامصة تاني رايح جاي وهوا مسك دماغي فضل يضغط بيها جامد علي بتاعة مكنتش قادر اتنفس  بعدين    انا قعدت علي سرير واخدت وضع الكلب  وهوا جاب كريم ودهن بتاعة ودهن خرم طيزي
وبدأ يدخل بتاعة في طيزي اةةة دخل راسة بس انا صوت صويتة جابت اخر العمارة لقيت الباب بيخبط حد من برا بيقول شااااااادي مالك فية اية؟؟؟؟
يتتبع الجزء التاني اللي جاي تابعونا 
قصة حب بين طلاب جامعة الاحداث مشوقة +18 Reviewed by karimvirus on 2:41 م Rating: 5

هناك تعليق واحد:

جميع الحقوق محفوظة لـ قصص محارم © 2015 - 2016
Powered By Blogger, Designed by Tarkhawy

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *

يتم التشغيل بواسطة Blogger.